Tjelovježba blagotvorno djeluje na tijelo i um, ali to već znaju i ptice na grani. Iako opće poznata činjenica, nije se uvijek lako natjerati na još jedan zgib, još jedan čučanj, još jedan krug oko kvarta… Ako još uvijek sumnjate da je to sve previše nategnuto, ne vjerujte onome što pročitate, vjerujte svome srcu.  Vježbanje u paru ili u grupi smanjuje stres za 26 posto. Kod ljudi koji vježbaju sami, unatoč tome što se više trude, takva promjena nije uočena, tvrde znanstvenici sa Sveučilišta New England.

Trening u dvoje pozitivno djeluje na srce i pomaže u suzbijanju visokoga krvnog tlaka. Povećava mentalno zdravlje za 12 posto i poboljšava zdravstvenu sliku za 24 posto, pokazala je studija na 69 studenata medicine koji su promatrani upravo zbog toga jer su svakodnevno izloženi velikim razinama stresa. Studenti su podijeljeni u dvije skupine, jedna je trenirala u grupi, a druga solo. Program vježbanja trajao je 12 tjedana.

Oni koji vježbaju u solo aranžmanu nisu pokazali poboljšanje ni u jednoj od navedenih kategorija osim kod općeg zdravstvenog stanja koje se poboljšalo za 11 posto. Što znači da grupne aktivnosti poput nogometa, košarke ili pak aerobika pozitivnije utječu na zdravlje nego solo trening.

Vježbom do kvalitetnijeg života

Bilo koja vrsta vježbanja, pa bila ona u paru ili solo, podiže raspoloženje, ubrzava metabolizam, jača izdržljivost i povećava kapacitet pluća. Tjelovježba je neophodna za zdravo stanje organizma, naročito u starijoj dobi. Tijelo pamti sve stoga u njega treba ulagati od najranije dobi kako bi se to isplatilo u kasnijim godinama života.